Agenda

Jaarlijks zijn er bijeenkomsten voor management en een workshop voor medewerkers.
De netwerkbijeenkomsten behandelen altijd één thema waarbij eventueel ter ondersteuning een gastspreker wordt uitgenodigd. De leden/organisaties kunnen zelf bijdragen aan gewenste onderwerpen en hebben een actieve deelname. Elke bijeenkomst geeft ruimte voor een rondje actualiteiten die leden met elkaar kunnen delen.
In de toekomst zijn de aangesloten leden van de Stichting Plan & Flex ook van harte welkom op bijeenkomsten van andere netwerken waar wij een samenwerking mee onderhouden.
Een greep uit de onderwerpen van onze bijeenkomsten van de afgelopen vier jaar:

  • Krapte op de arbeidsmarkt
  • Professionalisering van de afdeling plan & flex
  • Capaciteitsplanning
  • Boeien en binden van flexmedewerkers
  • Kwaliteit van de flexmedewerker
  • SLA/KPI, stuurinformatie
  • Visie op plan en flex
  • Benchmark aangesloten leden

De bijeenkomsten vinden plaats op onze hoofdlocatie aan de Odysseuslaan 4 in Eindhoven. Om de onderlinge betrokkenheid tussen de leden te stimuleren vinden bijeenkomsten regelmatig plaats bij de leden van het Netwerk.

Bijeenkomsten 2024

Nog niet alle onderwerpen zijn bekend

30 januari
Het principe van Lean Six Sigma

9 april
Verplaatst

28 mei
Verander je blik op roosteren

17 september
Crisismanagement in de zorg

12 november

Bijeenkomsten 2023

Nog niet alle onderwerpen zijn bekend

Dinsdag 7 februari
Flexibilisering Arbeidsmarkt

Dinsdag 18 april
Data-analyse

LET op gewijzigde datum:
Dinsdag 20 juni
FAIR Brabant – de start

Dinsdag 26 september
Workshop Timemanagement plus

Dinsdag 14 november
Verzuimbegeleiding in de praktijk

Bijeenkomsten 2022

Dinsdag 18 januari
Vakantieplanning
Deze bijeenkomst is alleen voor ziekenhuizen

Dinsdag 8 februari
Webinar zelfroosteren

Dinsdag 12 april
Workshop ‘Grenzen van wet- en regelgeving’

Dinsdag 14 juni
Webinar RITZ

Dinsdag 27 september
Benchmark

Dinsdag 22 november
Werkenenergie Analyse

Bijeenkomsten 2021
Bijeenkomsten 2020

Dinsdag 28 januari
Inspiratiebijeenkomst Open Hiring

Woensdag 15 april GEANNULEERD i.v.m. Coronavirus. Nieuwe datum wordt later bekend gemaakt.
Rondetafel bijeenkomst Capaciteitsmanagement

Dinsdag 19 mei GEANNULEERD i.v.m. Coronavirus. Nieuwe datum wordt later bekend gemaakt.
Workshop ‘hoe maak ik een goed rooster’ voor planners

Donderdag 10 september
De crisis voorbij?

Dinsdag 10 november
Capaciteitsmanagement: van strategie naar operatie